Post by lapmaisenniebull on Mar 8, 2022 13:24:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Game of Survivors - Z ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Game of Survivors - Z IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Game of Survivors - Z 2022 version ▞▞▞
Arbejd slet ikke på min tsblet
Jeg elsker det!!!!
Skal tilføje et skjold efter at være blevet angrebet. Ellers kan fjenden stjæle alt, og du kan ikke gøre noget. Spillet er defekt.
Jeg kan ikke se kampen
Jeg mistede alt med denne nye opdatering. Ret venligst
Game of Survivors - Z Strategi ake
Hvad er det med udviklerne, der roder et halvvejs anstændigt spil? Hvad er meningen med at dræbe chefer nu? De gjorde spillet mere kedeligt...Nu har de gjort det umuligt at komme videre uden at bruge penge. Ikke et sjovt spil. Stol aldrig på 7 pirater...
Jeg blev ved med at blive angrebet af spillere 20 niveauer højere end mig, hvilket ville udslette mine soldater, miste en masse ressourcer. Selvfølgelig kan jeg ikke vente til jeg er fuldstændig ødelagt med at blive flyttet til et nyt sted. Men det starter forfra. Det visuelle var OK, det kørte godt på min nexus. Nogle af røgeffekterne blev irriterende. Når du er blevet angrebet der, hvis denne røde kant, der pulserer, bliver det irriterende. Det forsvinder ikke, efter du har repareret din by.
jeg elskede det
God kamp
Det bliver virkelig dumt. Ingen spiller f.Kr
Pæn
I dag prøvede jeg at downloade appen, men af en eller anden grund, hver gang jeg prøver at åbne den, tvinger den til at lukke. Jeg har ønsket at spille dette spil i et stykke tid nu, så ret dette snart, så jeg kan downloade det og spille!!!!!!!!!! Når problemet er løst, vil jeg give en bedre vurdering.
Seriøst folkens, du kan ikke skubbe en opdatering uden at kontrollere, at den fungerer korrekt.
Det eneste spil jeg spiller!
Jeg kan lide det indtil videre
I kneb alle, der ikke er en tegnebogskriger. Jeg har investeret hundredvis af timer i et spil, jeg ikke vil spille mere. I skader 75 % af spillerne med denne opdatering. Alt hvad du gjorde var at bruge deadwalk-karakterer i et ark-spilmiljø, I er en joke. JEG VIL ALDRIG SPILLE ANDET 7 PIRATES SPIL 8 BURDE VEDT EFTER HVOR DÅRLIG I FIRE SKREVDE OS I DEADWALK. JEG HÅBER I ALLE KVALER I EN PAK D#CKS
Game of Survivors - Z Strategiya tzne
Dagens opdatering tog 2 vigtige ting ud af spillet - guldhvælvinger og skattekister fra bossdrab. Skuffet over at se, at de er væk. Faldet vurdering fra 5 stjerner til 3 bcz af disse ændringer. Også spilbeskrivelsen siger, at 100-vis af helte skal spilles, men der er faktisk omkring 12. Ufuldstændige spilfunktioner - verdensbegivenhed og helteudstyret er ikke tilgængelige og bør fjernes, indtil en fremtidig opdatering, der inkluderer dem som arbejdsfunktioner. Siger det bare...
I håb om, at udviklerne indså, at hvis man indtaster ALT for betalerne, vil det tvinge spillere til at stoppe, så vil betalerne også forlade det. Farvel penge så
Game of Survivors - Z உத்தி ulm
공간분대: 은하 전쟁 아케이드 gah
. Pls tilføje vandret visning.. hvad der ikke bruges, når de andre helte af alle helte. blev såret, da
Game of Survivors - Z Strateginiai gjr
Jeg elsker det, du har ubegrænset magt
Bedre end nogensinde!!!
Desværre kan jeg ikke få min gamle konto knyttet til denne...jeg er nødt til at starte forfra...FN halt
sjovt at spille, men betal 100% for at vinde. hvis du ikke bruger rigtige $$$, vil du konstant blive nulstillet af dem, der bruger $$$. *rediger fra i dag fusionerede de servere....nu, hvis du ikke er i himlen og har brugt tusindvis af $$$, er enhver guild intet andet end en gård for dem. afinstallerer. godt stykke arbejde med at ødelægge det, der plejede at være et godt spil
Ikke din tid værd, medmindre du planlægger at bruge mange penge på spillet. Jeg mener en masse penge, bare for at være konkurrencedygtig.
Efter serverfusionen blev det forfærdeligt. Kan ikke opgradere uden at blive ramt af folk 4 niveauer højere end dig
Konstante nedbrud under lanceringen. Overdreven byggetimere og meget tungt mikrotryk.
Identisk med mange andre spil
Dette spil er langt ude af mærket. Du kommer til T3-tropper, som kan klares på en dag, hvorefter du kæmper for at komme noget videre. Det er slet ikke afbalanceret. Belønningen for at udforske mere er også chokerende. En 15 minutters fremskyndelse for færdiggørelsen af den første og den samme for den anden, hvilket er langt sværere. Den værste del af dette spil er, at du ikke har nogen frihed til, hvordan du ønsker at udjævne dine champs eller vælge, hvilke champs du overhovedet vil have. De har brug for seriøst arbejde.
Jeg er ikke den første til at sige dette. Virksomheden er forfærdelig. Ødelagte engelske kundeservicesvar. Tog et fantastisk spil og ødelagde det. Servere er latterligt ubalancerede. Det betaler sig at vinde, men det er klart ugunstigt over for engelsktalende lande. Opdateringer løser aldrig de sande problemer. De tilbyder nye varer i stedet for at fastsætte balancen. Spild ikke din tid på dette firmas spil
Dette spil stinker undskyld grafik og høj lvl ppl vælger altid lav lvl.. Gentag dit spil seriøst..