Post by lapmaisenniebull on Mar 8, 2022 14:01:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tap Tap Dash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tap Tap Dash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi glitch gems ▞▞▞
▞▞▞ Tap Tap Dash 2022 version ▞▞▞
Ei ollenkaan hyvä
sen ok se on paljon viivettä jätkä viive perseestä
Erittäin hauska ja koukuttava. Suosittelen pelaamista offline-tilassa, jotta lisäyksiä ei ole.
Tap Tap Dash อาร์เคด ejy
Sanooko ihan ok ihan ok ihan :(foorumin
Hieno peli, ja se on erittäin kova peli, sanan A suorittaminen kestää 11 kuukautta
Liikaa mainoksia. En osaa nauttia pelatessani
Minusta se on siisti peli, mutta siellä on liikaa mainoksia. Minusta mainokset ovat joskus hieman ärsyttäviä. Itse asiassa on yksi ongelma. Kun yritän leikkiä etanalla, se sanoo, että mainos ei ole valmis. KORJAA TÄMÄ!!!!!!!
Olen pelannut tätä ennenkin. Mutta se on erittäin turhauttavaa, koska haluat päästä tasolle 100, ja siitä tulee vaikeampaa. Mutta se on silti hyvä ja pidän siitä edelleen. Ja mielestäni sinun pitäisi kokeilla sitä vain, jos todella pidät siitä.
vaikeaksi ei voi suorittaa
Ihan paras ikinä
Tap Tap Dash Arcade pdo
Ihan kakka
Epic Heroes War: Super Heroes 冒險 xonb
Tämä on pahin👎 sovellus, en pitänyt siitä
Se on niin hyvä sovellus pelata, mutta siellä on niin paljon mainoksia, jos olen suorittanut yhden tason, se tarkoittaa, että siellä on mainoksia
Tyk tästäkään kun on eri tasoja muuten huono peli mutta ehkä vainan kuuluuni tuskin
Hieno peli mutta mainoksia🙄...
Voi kuinka rakastan tätä peliä. Tiedätkö, peli on erittäin mielenkiintoinen ja hauska pelata. Se saa sormesi liikkumaan todella nopeasti ja odotat innolla pääseväsi seuraavalle tasolle. Niin hauskaa ja niin mielenkiintoista.❤️❤️⭐🌟🌟🌟✨
Se on hämmästyttävä peli, mutta joskus se voi olla melko turhauttavaa, mutta nautin siitä todella
En pidä pelistä, koska taso 10 on kova.
Tap Tap Dash Arcade mbnx
Kamalaa ja jäljessä
Todella hauska peli, loistava ajanmurhaaja
Tämä peli on niin vaikea peli, mutta ei tylsä. Siksi pidän tästä pelistä todella paljon. Tämän pelin vaikeiden tasojen vuoksi. En pelaa tätä peliä pitkään aikaan.
Tämä peli on yksi niistä peleistä, jotka haluat pitää, haastaa itsesi ja pelata paljon. Tarkoitan sitä, että luultavasti säilytät tämän pelin jonkin aikaa, koska haluaisit päästä korkealle tasolle, ja se on niin hauskaa! Suosittelen ehdottomasti tätä peliä. Luulen, että kaikilla olisi hauskaa. (Pelaa myös offline-tilassa)
Rakastan tätä peliä todella paljon, voit pelata sitä, kun olet kyllästynyt, ja voit saada erilaisia skinejä ja maailmoja. On haasteita, jotka tekevät sinusta itsevarman ja tuhlaat paljon aikaa taaksepäin!
Ihan paska
Paras haastava peli koskaan. Mutta sinun pitäisi käydä tarkistuspisteessä, koska se saa minut hulluksi, kun kaadun ja palaan lähtöpisteeseen
Ihan ok mut en oikee tykää
tässä pelissä lukee "Ei pyyhkäisemistä", mutta kun pyyhkäiset, se vain HYLKÄÄ ja pysyy siellä jonkin aikaa. ÄLÄ ASENNA TÄTÄ TYHMÄÄ PELIÄ.
Tämä on niin hauskaa
Ihan vitusti liikaa mainoksia muutrn hyvä peli
Täydelline
Helpoin ja vaikein peli, kokeile sitä, tätä on helppo pelata...... ja erittäin innovatiivinen peli hatun nosto ukrainalaiselle kehittäjälle onnentoivotuksia ja rakkautta Intiasta tuleviin tavoitteisiisi.......👍👍 👍👍👍
Mä latasin tän eilen ja oon jumissa tasolla 3 ja en pysty napauttamaan